VI har det bra!

Jag har tappat bloggsuget ett tag, tror det berodde på extremt mycket tentaplugg. Men det får vara värt allt slit, bara jag klarade det. Så håll tummarna! :)
Är i Jönköping just nu. Började en ny kurs igår Organization and Leadership. Det är en kurs på engelska så det kommer bli riktigt spännande! Jag förstod ju vad kursledaren sa, men det blir nog värre när jag ska försöka prata själv! Haha! Men jag bjuder på min svengelska! :)
Annzi följde med mig upp igår, så himla roligt när hon är med! Först gjorde vi pannkakor och sedan åkte jag ner till skolan i två timmar. Behöver inte oroa mig för att hon har tråkigt, hon sov hela tiden! Haha! Sedan drog vi ner till stan igen och åt baguetter på Mackmakeriet. Jättehärligt väder och mysigt med uteservering! Efteråt tog vi en liten runda på stan för att sedan åka hem och dricka varsin cider och ett glas vin med balkongdörren öppen! Vi lagade även lite tacos och hade det mysigt framför tvn!
Nu kommer strax syrran och vi ska dra ner till stan och shoppa. Blir nog en sväng på A6 också och givetvis lunch på någon trevlig uteservering, förmodligen nere vid vattnet! Det ska bli 17 grader idag! :)
Ha en bra dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0