Myskväll efter en lördag med jobb!

Har jobbat hela dagen idag, det är så jävla oglamoröst att jobba helg. Jag hatar det! .. när jag slutat plugga och skaffat mig ett nytt jobb ska jag aldrig mer jobba helg, om det inte är på mitt egna företag såklart. Men då har jag nog råd att ha anställda som jobbar isåfall! ;)
Har börjat få ont i halsen också, som grädde på moset så att säga. Usch. Ursäkta min negativitet men jag blir sån när jag jobbar helg. det är inte kul alls.

Men resten av kvällen består av mys med syrran framför Mello. Fast hon sitter bara vid datorn och bloggar hela tiden så jag kunde lika gärna suttit själv och tittat på tv.. ;)


/J

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch, kryapåkram till dig! Skrattar åt de du skrev om bloggandet ;)

2012-03-03 @ 22:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0