Wishlist!

Om exakt två veckor fyller jag år. Herregud, hela 22 år gammal blir man. Jag älskar att fylla år men hatar att bli äldre! Här är ialllafall lite av min önskelista! :)
1. Micro till min kära studentlägenhet. Gärna en sådan snygg i svart!
2. Glaskupa på fot från Panduro
3. Sängkappa i vitt från H&M
4. Laptopcase till min Mac från Marc by Marc Jacobs
5. Nya löparskor
5. Vitt sängbord, Trollsta från IKEA
6. Klocka från Mickeal Kors
7. Sängöverkast i vitt, gärna detta från H&M
Presentkort är också uppskattat till en fattig student! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken härlig önskelista, mycket fint!

2012-02-17 @ 17:12:24
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0