Today's breakfast!

Började dagen med att provsmaka proteinpulvret som jag och Lisa beställde för ett tag sedan. Har inte kunnat provsmaka det tidigare då jag blev så äcklad av allt sånt när jag blev magsjuk. Men nu har det gått över, dock var det ingen höjdare att blanda det med vatten. Får göra ett nytt tappert försök i morgon istället och blanda med mjölk! Efter det följde jag med Rickard och tränade på brandstationens gym. Jag har verkligen börjat gilla det där med att slita och dra och träna på gym, inte bara gruppträning som aerobic, step up och cirkelträning som är min favorit träning i vanliga fall! Tränade mage, armar, axlar och rumpa/lår idag. Har även gjort upp ett litet mål för mig själv och det är att klara plankan i 1 minut utan vidare ansträngning. Jag skulle klara det idag, men det skulle vara skitjobbigt och kräva ett jävlarannama. Ska motvilligt erkänna att innan klarade jag inte ens göra det på tå i en halv minut, men nu går det skit bra! Gjorde 3x40 sek idag. Nu har jag ätit frukost bestående av fiberberikad havregrynsgröt och en blodgrape. Och något som jag aldrig kommer ta bort är så klart min jordgubbssylt! Resten av dagen ska bestå av plugg. Åh.. Har nog aldrig varit så omotiverad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0