Sorry!

För dålig uppdatering. Jag är kass på det där med att blogga ofta. Men man måste ju hinna få någonting att skriva om också! :)
Helgen bestod av en släng magsjuka, eller något i den stilen. Mådde inte alls bra, men det har gått över nu.
Vi hade inte alls mycket i skolan denna veckan. Men åkte upp till Jönköping i tisdags för att förbereda lite inför onsdagens seminarium och även jobba lite med projektarbetet. Igår hade vi seminarium som inte riktigt såg ut som jag trodde, men vi började iallafall jobba med ett case. Jag & Johanna fick sällskap av två andra killar i vår projektgrupp. Tror att det kan vara perfekt med lite hjälp och nyttigt att få lite andra perspektiv!
Sen igår kväll blev det utgång. Jag och Johanna gjorde kycklingwook hos mig, drack vin och fixade oss. Jag klippte även min lugg, vilket jag inte borde gjort efter två glas vin. Jennie i ett nötskal! :)
Sedan gick vi ner en våning till Laurindas lägenhet. (vi är flera tjejer som går i samma klass och som bor på Dalvik.) Där hade vi lite förfest innan vi drog vidare till Akademin! Helt underbart att kunna gå ut mitt i veckan!
Det var en lyckad kväll. Mycket folk och högt tryck på dansgolvet! Vi delade en taxi hem vid halv 2! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad kul med utgång! Härligt att du mår bättre nu.

2012-02-17 @ 17:11:59
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0