Mysdag och massage!

Klockan ringde kl 8 idag. Igår innan somnade tänkte jag att det är bäst att ställa klockan tidigt för jag har ju så mycket som jag skulle göra idag, men på något sätt glömde jag bort vad det var jag skulle göra.
Steg upp halv nio och kollade på gårdagens avsnitt av Topmodel. Sen dess har jag mest gått runt i min Onepiece och myst. Har även varit på massage och hos syrran på jobbet och fikat! Det är hårt att vara student! :) Men ibland behöver man sådana dagar när man inte gör något speciellt, utan bara tar igen sig! Det behöver man!
Igår fyllde Rickard år och jag hade bakat tårta och det var uppskattat! Innehöll bland annat 850 gr choklad.. God, men lite för mycket för min smak! Men det var roligt att baka den i allafall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0