Endorfiner!

Jag tycker det är skönt att vara "ledig" på måndagar. Inte för att jag är ledig egentligen, men jag har iallafall inget schemalagt, vilket innebär att jag pluggar hemma istället. Började dagen med en intervallträning med syrran. Härligt! Man orkar så mycket mer än man tror. Sprang som uppvärmning ut till Rönneberget (ca 1,5 km) sedan sprang vi upp för backen, gick ner, snabbt upp igen och sedan ner igen och så höll vi på. Efter första gången sa jag att jag förmodligen skulle klara 3 gånger, men det blev tillslut 7 gånger. Efteråt joggade vi tillbaka sista biten hem på elljusspåret. Kände mig inte alls sådär pepp som jag brukade göra innan när jag sprang, just då känns det bara tugnt och jobbigt. Men efter en stund kom det faktiskt och det kändes lite bättre och nu känns det jättebra, så lite endorfiner lyckades nog titta fram ändå! :) Duktiga vi! :) Som ni ser har blogg-designen ballat ur totalt. Pust!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu har det blivit de samma som Lisa hade med sin blogg(när man kommentera)



Härligt med intervaller, det får nog bli de hos mig imon =)

bra jobbat Jennie. Håller med man fixar mer än vad man tror.

Härligt att du kör på med övningarna, nu ger vi gärnet =)

Kram

2012-02-27 @ 20:04:28
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det var bra träning det, vi måste göra om det. :) Till helgen kanske? :)

2012-02-28 @ 22:56:02
URL: http://shapemybody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0