Dagens lunch!

Dagens lunch bestod av kyckling och broccoli + lite sallad och tomat.
Jag och Rickard försöker turas om att göra lunchlådor ibland eller rättare sagt - om jag vill ha kyckling till lunch så fixar han det, eftersom det är ungefär det enda han äter till lunch/middag. Det var supergott!
Nyttigt med!
Jag tänkte också att jag skulle börja skriva lite matdagbok, för att få lite mer koll!
Efter -8 kg har det tvärstannat på någon slags trivselvikt och kroppen vänjer sig & det verkar helt omöjligt att komma ner lägre! Men nu jävlar ska dem bort!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ser väldigt gott ut!

Det fixar du, jag har oxå ett nytt mål =)

2012-02-09 @ 16:06:23
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0