Bra dag!

Började dagen med att jobba med ett projektarbete som vi har i skolan nu. Det är lite knepigt, men det tar sig nog! Efteråt bar det av hem till min lilla studenlägenhet för att äta lunch. Sedan kom en tjej som går i min klass och som också bor i dem studentlägenheterna som jag bor i. Vi drack kaffe och pratade allmänt i en och en halv timme - jättetrevligt! :)
Senare höll jag på att somna i min säng och riktigt trött var jag. Men jag hade bestämt mig för att ge mig ut på en liten joggingrunda innan kvällen, så det fick det bli! Sprang ner för den långa backe som jag bor ovanför. (Ca 3-4 km totalt.) Det gick hur bra som helst, även typ halva backen uppför. Men sen började det ta emot. Fyfan är nog rätt ord! Började må riktigt illa och nästan lite snurrig i bollen. Tror det beror på att jag inte ätit några kolhydrater till lunch så i fortsättningen ska det bli det innan jag ger mig ut och springer! Mådde fortfarande inte hundra när jag kom hem så jag slängde i mig en banan och sen tittade jag på tv en timma innan jag ens orkade gå och duscha! Haha! Jag som tänkte göra det som uppvärmning och sedan göra lite styrkeövningar hemma! Just nu känner jag inte alls för att någonsin springa i den där jävla backen igen, men jag hoppas att det går över för jag tänkte sätta upp ett mål att lyckas springa upp och ner för den utan behöva gå, till sommarn. Det är inte så långt kanske, men det suger ordentligt i benen och det är perfekt utmaning!
Idag tog det 23 min & 40 sek!

Kommentarer
Postat av: Anna

Mycket bra jobbat Jennie!! Kram

2012-02-09 @ 21:38:44
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det var inte dåligt gjort alltså! Jag får träningsvärk bara jag tänker på att gå upp för den backen .. haha :)

2012-02-12 @ 13:41:50
URL: http://shapemybody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0