Träning v.13

Det blev inte riktigt så mycket träning som jag tänkt mig förra veckan. Men två pass blev det iallafall.

I tisdags sprang jag och Lisa intervaller. Först ett varv på elljusspåret som uppvärmning, 2,7 km. Sedan sprang vi så snabbt vi orkade till 200m-skylten. Jag kommer inte riktigt ihåg hur många gånger jag sprang, men det var inte så många, 3-4 kanske.
Efter det blev det inte träning förrens på lördagen. Då sprang vi sträckan ut till första backen på elljusspåret, tre varv runt (upp och ner för backarna, jajamen!) och sedan tillbaka! Ca 40 minuter tror jag det tog. Duktiga vi! Jag tänkte bara springa två varv men Lisa peppade mig att springa ett tredje. Och lilla Olivia var med oss så det gick mycket snabbare och lättare att springa! :) Olivia har åkte hem igen igår. Saknar henne lite, sötnosen!
Denna veckan ska det tränas mer! Har startat veckan med ett pass cikelträning och aerobic. Härligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0