Nya löparskor!

Igår var jag på Stadium och inhandlade ett par nya löparskor. Tänkte att jag egentligen inte var i särskillt stort behov av ett par nya men eftersom dem hade 25% på hela sortimentet så var det ju bra att passa på! Kollade mina tidigare löparskor när jag kom hem och såg att mönstret under var helt nedslitet, så helt i onödan var det ändå inte!
Det blev ett par riktigt snygga från Asiics - Gel Kayano 18 W
Ordinarie pris är 1999 så det blev en hel del rabatt på dem!
Jag tycker att det är superviktigt med bra skor när man tränar, speciellt springer. Så nu finns det inga ursäkter!
Fullt utrustad för både Vårruset och Tjejmilen!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så sjukt snygga är dom! :)

2012-04-06 @ 09:02:02
URL: http://shapemybody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0